ממציאים ישראלים
המצאות חדשות הן מתחומי ההצלחה המובהקים של מדינת ישראל, המספקת לשוק המקומי והעולמי מגוון גדול של חידושים ופטנטים. הממציאים עצמם מגיעים מכל מגזרי האוכלוסייה וכוללים מדענים, מהנדסים, אנשי הייטק ומחשבים,
חברה לחיפוש פטנטים
הדרך לרישומו של פטנט מתחילה בחיפוש שמטרתו לוודא כי ההמצאה מקורית וראשונית, ושהיא אינה רשומה כבר כפטנט בארץ או במקום אחר בעולם. חיפוש זה מספק מידע אודות כדאיות המשך התהליך
פטנטים בהייטק
רישומם של פטנטים בתעשיית ההייטק הינו מהלך הכרחי, אשר משמש עבור הגנה מפני העתקות של מוצרים שפותחו או שימוש לא קביל בהמצאה, ומאפשר הגשת תביעה מול אנשים או גופים. כמו
בעלי מקצוע ותחומי אחריות בתחום הפטנטים
פטנטים הינם קניין רוחני המוכר בחוקי המדינה, אשר מעניק לבעליו בלעדיות מסחרית וכלכלית לתקופה קצובה של כעשרים שנה. מוצר או תהליך מוכרים כפטנט במידה ובוחן פטנטים ברשות הפטנטים מוצא שהם
חיפוש פטנטים חינם
בימינו אין עוד צורך לשלם סכומי כסף נכבדים לאנשי מקצוע שיבצעו עבורכם חיפוש פטנטים, וכל אחד יכול לחפש רישומים ובקשות של פטנטים באופן עצמאי ובחינם. יחד עם זאת, חשוב להדגיש
רישום פטנטים
רישום פטנט מקנה זכות קניין רוחני על המצאה של מוצר או תהליך טכנולוגי, ובכך הוא מעודד ממציאים ויזמים לעסוק בפיתוחים חדשים. חשוב לדעת כי רישום פטנטים הינו הליך סבוך הדורש
לא מועיל- לא פטנט
חוק הפטנטים מגדיר מספר תנאים שהמצאה צריכה לקיים על מנת שהיא תהיה כשירה לרישום כפטנט כאשר התנאי הידוע ביותר הוא תנאי החדשנות. בהחלטה שהתקבלה לאחרונה בעניין התנגדות לרישום פטנט על
טרולים, ערפדים או האביר המושיע / נעמי אסיא
האם מסחר בפטנטים בנפרד מיישומם הוא טרוליות או עסק לגיטימי? פרק מתוך ספרה החדש של עו”ד נעמי אסיא “על פטנטים, מלאכים וטרולים” אפשר לראות את “טרול הפטנטים” כמין אוליגרך מבוגר
פיתוח מוצרים
על מנת שמוצר טוב יוכל להגיע אל השוק ולמצוא את מקומו שם, הוא חייב להתחיל את דרכו על שולחן השרטוטים בתהליך הנכון ביותר. לשם כך צריך לחשוב על פיתוח מוצרים
פטנטים חדשים
אם יש מקום בעולם שתמיד צריך להתבונן בו בתור ממציא פטנטים זו מדינת ישראל. מדובר על אחד המוקדים החשובים ביותר בתחום ועיניים רבות נישאות לעבר ממציאי הפטנטים הישראליים. אחת לכמה
מתי ואיך בונים אבטיפוס
פיתוח המצאה חדשה מלווה באתגרים רבים, משלב הגדרת המצאה עצמה, דרך ההגנה על ההמצאה על ידי רישום פטנט או רישום פטנטים, ועד לייצורה ושיווקה בשוק. אחד השלבים הראשונים הוא בניית
פטנטים למכירה
אדם או חברה המבקשים להוציא פטנט בעצם מעוניינים בזכות החוקית למנוע מאחרים הפקת רווח מהרעיון שלהם ללא רשות. המנגנון המשפטי קיים על מנת לאפשר לבעל המצאה את ההגנה המשפטית הראויה
פטנטים ישראלים
כולנו יודעים ומכירים באיכות המוח הישראלי שממציא פטנטים ישראלים בארץ ובעולם, ההון האנושי בארץ ידוע בכל העולם כמוביל טכנולוגי ובעל כוח המצאתי משמעותי מאוד. אנחנו מדורגים במקומות גבוהים מאוד בכל
הכרה ברשות הפטנטים כרשות חיפוש פטנטים בינלאומית
ארגון WIPO החליט בספטמבר 2009, להכיר בישראל כרשות חיפוש ובחינה בינלאומית לפטנטים. מהלך זה צירף אותנו ל 16 המדינות המובילות בעולם בתחום הפטנטים, ומהווה אישור נוסף ליכולת הטכנולוגית שלנו כמרכז
מאמר באדיבות גלעד אופנהיימר, מנכ”ל intovision- השלבים בדרך לפיתוח פטנט
בעולם היזמות והפטנטים של ימינו, אין זה מספיק להיות בעל רעיון מבריק. בשל התחרות הרבה הקיימת, האפשרויות הטכנולוגיות והדרישות של הצרכנים, יש חשיבות מרובה לא רק לחדשנות שברעיון אלא גם
זה הזמן להוציא את הרעיונות הישנים מהמגירה – 3 סיבות טובות
אמצאת שירות תקופת האבטלה טומנת בחובה הזדמנות נדירה עבור ממציא הנמצא בין עבודות. רובנו לא מודעים לעובדה שברוב המקרים פטנטים שהמצאנו בתחום המקצוע שלנו והמוגשים בתקופת העבודה, שייכים למעסיק וכך
רישום פטנטים בתקופת חיפוש עבודה – 3 סיבות טובות
אמצאת שירות תקופת האבטלה טומנת בחובה הזדמנות נדירה עבור ממציא הנמצא בין עבודות. רובנו לא מודעים לעובדה שברוב המקרים פטנטים שהמצאנו בתחום המקצוע שלנו והמוגשים בתקופת העבודה, שייכים למעסיק וכך
מאמר באדיבות גלעד אופנהיימר, מנכ”ל intovision- מודל התכנותי של מוצר
תהליך פיתוח מוצר הינו תהליך רב-שלבי, כאשר כל שלב נבנה ונסמך על מסקנות השלב הקודם לו. תהליך פיתוח המוצר דורש חקר השוק, ניתוח ופירוק תהליכי הייצור, תכנון טכנולוגי ועוד. תכנון
מאמר באדיבות גלעד אופנהיימר, מנכ”ל intovision- הצגת אב-טיפוס למשקיעים
מודלים אפשריים להצגת אב-טיפוס למשקיעים בתהליך פיתוח מוצר, מגיע שלב בו צריך היזם להחליט כיצד להפיק את הרווח הכלכלי הרב ביותר מן המוצר שלו. ישנן שלוש אסטרטגיות עיקריות שבהן נוקטים
מאמר באדיבות גלעד אופנהיימר, מנכ”ל intovision- מדריך לאפיון ראשוני של מוצר
ליזמים רבים ישנם רעיונות נפלאים, אולם בדרכם למימוש הרעיון והפיכתו למוצר, הם מדלגים על השלב ההכרחי של אפיון המוצר. בשל כך, פעמים רבות מגלה היזם, לאחר שכבר השקיע משאבים מרובים